wtorek, 29 listopada 2016

Powrót?

Witajcie :)
Przede wszystkim muszę Was przeprosić za tak długą nieobecność. Była podyktowana wieloma czynnikami, w tym jednym najważniejszym - nie pisałam. Nie potrafiłam wymyślić żadnego tekstu, ba, nawet pomysłu nie miałam na nowy tekst. Nie jest to też powrót taki jakbym chciała.
Na jakiś czas zniknęłam z Internetu, dlatego, że nie byłam w stanie patrzeć na tekst pisany, miałam awersję do czytania czy to blogów, książek czy wszelkich innych materiałów drukowanych. Robiłam tylko to co musiałam.
Powrót do pisania był dla mnie ciężki. Nadal nie mam całego tekstu, nie mam nawet konkretnego początku, to ledwie 4 rozdziały.

Dzisiaj jednak stało się dla mnie coś nie miłego.
Wszystko zaczęło się od Luany, która napisała mi, że splagiatowano jej tekst. Dziewczyna na Wattpadzie skopiowała "Ibarę", "Jeden krok do miłości" oraz "Jedną łzę". Zmieniła tylko imiona i to nie wszystkie.
Tutaj macie plagiat:
https://www.wattpad.com/248883504-jeden-pok%C3%B3j-jedno-%C5%82%C3%B3%C5%BCko-rozdzia%C5%82-dwudziesty/page/2
A tu właściwy rozdział:
http://opowiadania-luana-slash.blogspot.com/2012/09/rozdzia-14-ostatni-kochaj-sie-ze-mna.html

Jak to zwykle w takich sytuacjach bywa, ja z czystej ciekawości wrzuciłam kawałki swoich tekstów w wyszukiwarkę i co znalazłam? Inna dziewczyna na wattpadzie splagiatowała cały mój tekst.
Link do plagiatu:
https://www.wattpad.com/287544720-m%C5%82ody-1
A to mój blog właściwy
http://mlody-lady-makbet.blogspot.com/2013/02/rozdzia-1.html

To od was będzie zależeć w tym momencie czy chcecie poczekać aż będę miała chociaż połowę tekstu, czy też wolelibyście go od razu z tym, że na początku rozdziały mogą pojawiać się co dwa tygodnie.
Do usłyszenia :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że wracasz do pisania :)
    Nie mogę się doczekać kolejnego opowiadania :)
    Myślę, że w jednej chwili dopadnie Cię wena i nie wypuści ze swoich ramion, więc na pewno stworzysz przepiękny tekst :)
    Z chęcią bym przeczytała wstęp tego co wymyśliłaś :)
    Słabo, że jakaś dziewczyna skopiowała Twój tekst. Czegoś takiego nie robi się. Bądźmy kreatywni a nie kradnijmy czyiś pomysłów. Mam nadzieję, że dziewczyna przeprosi za to co zrobiła.
    Dużo weny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby mnie dopadła wena, bo jest mi w tym momencie niezwykle potrzebna!
      A co do chęci przeczytania - sama z chęcią bym to opublikowała, jednakże muszę się na razie wstrzymać. Niestety.
      Wątpię by dziewczyna przeprosiła za kradzież tekstu.
      Pozdrawiam serdecznie
      Lady M

      Usuń
  2. Właśnie przeczytałam wpiś na blogu luany. To czyste chamstwo i głupota, żeby wstawiać plagiaty. Przecież prędzej czy później takie rzeczy wychodzą xd. Współczuję bardzo tobie i Luanie :/.
    A co do pomysłu na powrót - jeżeli czujesz się na siłach, jezeli napradę chcesz to publikuj. Ja czekam z "otwartymi ramionami" :) Zawsze chętnie przeczytam co napiszesz <3. Wiesz, bez zmuszania ;).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że znowu piszesz. Twoich opowiadań nie da się zapomnieć i z przyjemnością do nich wracam. Terminy publikacji zaplanuj tak jak Tobie będzie najwygodniej. Sprawy z plagiatem nawet nie będę komentować... Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wsparcie! Piszę powoli, bez przekonania, ale staram się. Może w końcu zabiorę się do regularnego pisania.
      Pozdrawiam serdecznie.
      Lady M

      Usuń
  4. Witaj.
    Bardzo luhię Twoje teksty i tak jak u Luany tak powtórzę i u Ciebie na to co zrobiono wam nie ma nazwy.... Brak śłów....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj.
      Dziękuję bardzo za wsparcie!
      Pozdrawiam serdecznie
      Lady M

      Usuń
  5. Czekam z utęsknieniem na Twoje teksty ,lubię się zagłębiać w Twoje światy,a w związku z zaistniałą sytuacją mogę się tylko powołać na Coco Chanel która twierdziła że plagiat jest najwyższą formą pochlebstwa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak piękne wsparcie! :) Hm.. i bardzo mi miło, że czekasz z utęsknieniem na moje teksty :) Nie będę pisać, że się cieszę, skoro nie mogę zabrać się do pisania :) To nie wypada.
      Pozdrawiam serdecznie!
      Lady M

      Usuń
  6. Witaj, witaj droga autorko, mówiąc szczerze dopiero co natrafiłam na Twoje opowiadania, jak na razie jestem na samym początku, ale bardzo mi się podobają, mam zamiar każde z nich przeczytać rozdział za rozdziałem i skomentować ;]
    a co do nowego opowiadania, w zasadzie chyba lepiej by było mieć więcej rozdziałów, i publikować wtedy na przykład co dwa tygodnie, wtedy zapasy w razie jakiś problemów będą ;]
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Izo.
      Bardzo się cieszę, że trafiłaś na moje teksty. Tak, zacznę publikować, jak będę miała większą ilość rozdziałów, żeby nie zdarzały się tygodnie z przestojami.
      Pozdrawiam
      Lady M

      Usuń